Розширення випуску продукції для найбільш повного задоволення потреби ринку й запитів споживачів може бути досягнуте за рахунок реконструкції діючого підприємства, або будівництва нового. Техніко-економічні показники діючого підприємства до і після реконструкції й нового підприємства (см. нижче).
Визначити, що вигідніше - реконструювати діюче підприємство, або побудувати нове при нормативному коефіцієнті ефективності інвестицій 0.15 (двома методами). Визначити зрівняльний економічний коефіцієнт(зрівняти діюче підприємство з кращим вибраним варіантом).
Дано:
Діюче підприємство:
Річний випуск продукції:
- до реконструкції – 15000 шт.
- після реконструкції – 26000 шт.
Оптова ціна одиниці продукції:
- до реконструкції – 315 грн.
- після реконструкції – 315 грн.
Собівартість одиниці продукції:
- до реконструкції – 210 грн.
- після реконструкції – 205 грн.
Капітальні вкладення:
- до реконструкції - ______.
- після реконструкції – 58750 грн.
Нове підприємство:
Річний випуск продукції - 21000 шт.
Оптова ціна одиниці продукції - 290грн.
Собівартість одиниці продукції - 285 грн.
Капітальні вкладення - 80675 грн.
Визначити, що вигідніше - реконструювати діюче підприємство, або побудувати нове при нормативному коефіцієнті ефективності інвестицій 0.15 (двома методами). Визначити зрівняльний економічний коефіцієнт(зрівняти діюче підприємство з кращим вибраним варіантом).
Дано:
Діюче підприємство:
Річний випуск продукції:
- до реконструкції – 15000 шт.
- після реконструкції – 26000 шт.
Оптова ціна одиниці продукції:
- до реконструкції – 315 грн.
- після реконструкції – 315 грн.
Собівартість одиниці продукції:
- до реконструкції – 210 грн.
- після реконструкції – 205 грн.
Капітальні вкладення:
- до реконструкції - ______.
- після реконструкції – 58750 грн.
Нове підприємство:
Річний випуск продукції - 21000 шт.
Оптова ціна одиниці продукції - 290грн.
Собівартість одиниці продукції - 285 грн.
Капітальні вкладення - 80675 грн.